fredag, september 29, 2006

Filippinerna den 27:e Oktober...




Har precis beställt flygbiljetterna till Manila, Filippinerna. Kommer att spendera "Höstlovet", 9 dagar, på antingen paradisön Boracay eller Sebu. Vi är ett gäng exchangebrats på cirkus 10 pers från Macau som drar Fredagen den 27:e Oktober, kommer hem den 5:e November....



Nu på måndag är det "Mooncake"- helg här i Kina, då stänger alla skolor och man har ledigt. Så totalt har jag 5 dagar ledigt, från och med idag. Jag, Thomaso och Juan har skaffat våra Kinesiska Multi-VISA, så vi åker in till Mainland China i helgen...


** Bild 1, längst upp är från Universitetets huvudingång, bild 2 är en gåva från den Kinesiska staten, "The DragonWall", bild 3 visar utsikten från huvudingången till Universidade De Macau...man kan se Mainland China vid horisonten!

*** Tack Burc, underbart att veta att visa saker aldrig förändras. Klicka på trailerna så kommer snart min och Burc idol!



Trailer till Borat The Movie--->> http://www.apple.com/trailers/fox/borat/trailerg/
Trevlig helg förresten...ska dra till min Mandarinklass nu...

1 kommentar:

Julia sa...

Lyx-killen Emre..Verkar som att du pluggar hårt, haha!
Jag tror jag har matat ditt ego tillräckligt denna veckan, så jag kanske skriver något snällt nästa istället ;-)
Kram