onsdag, oktober 11, 2006

Cem ...Macaus future !?


Macaus strålande framtid, Cem !!!




Överallt ser jag CEM...varje brunn, varje Elskåp, i varje Hiss och elstation i hela Macau, överallt ser jag min kära broders namn...is it a sign??? * borde kanske stå hela hans namn, Cem Bertil istället? *


CEM is switching on the future for you and Macau? Stämmer det brorsan?


Var bara tvungen att lägga upp ett inlägg 100% dedikerat helt till min kära broder...... och kära El-levenrantör i Macau! :-)))

För er vanliga Svennar som inte vet hur namnet utalas, så följer lite fonetisk assistans, [djäm], eller som en viss reporter ansåg "....Distriktsmästerskapet i Schack, Södermanlands län ,1985, Klem Görbler ! " ;-)

1 kommentar:

Ronnie sa...

Aahhh...gamle gode Cem! Honom har man inte sett på länge. Kommer ihåg när jag 16 år gammal, tokimpad av Thom Yorke i Radiohead och med blonderat hår (fashionbummer, någon?) mötte Cem på Åhlens och han sade: "Jasså, är det Eric Gadd som gäller nu?". Blev tokbitter, såklart. Idag skulle jag nog bli betydligt nöjdare av att jämföras med Gadd än med Yorke. :-)